خطوط خدماتی چیست؟

خطوط خدماتی، همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که پیامک های شما به شماره موبایل کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند می رسد و شما باید از آن‌ها به عنوان خط اطلاع رسانی استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد.

مراحل خطوط خدماتی

برای تغییر نوع خط خود از تبلیغاتی به خدماتی، نیازمند ارائه مدارکی از جمله فرم درخواست خدماتی، تعهدنامه خدماتی، یک فقره چک یا سفته (بر اساس اپراتور)، گواهی امضا مدیر عامل (شرکت های خصوصی) و بانک شماره مشترکین (شماره های مشترکین فعلی، امکان ارسال به کلیه شماره ها فراهم است.) هستید، برای شروع اپراتور خط خود را انتخاب کنید تا اطلاعات کامل‌تری را مطالعه و دریافت کنید.

9999

شرایط عمومی:

  • در حال حاضر خطوط 9000 بدون نیاز به سفته خدماتی می‌شوند.
  • برای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل فعالسازی می‌باشد.
  • این خطوط به صورت پیش فرض خدماتی است
  • فقط به افرادی اعطا میگردد که دارای پروانه کسب یا اینماد معتبر باشند.
  • حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد.

مدارک لازم:

  • تصویر پشت و رو کارت ملیدر صورت داشتن کارت ملی قدیم تصویر رسید تعویض هم ارائه شود
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر نماد اعتماد الکترونیکیالزامی برای کسانی که حوزه فعالیشان سایت است
  • تصویر روزنامه رسمی (اشخاص حقوقی)
  • تصویرجواز کسب، مباشرت، و هر نوع مجوز فعالیت صنفی (اشخاص حقیقی)اشخاصی که وب سایت ندارند
  • تصویر اسکرین شات از پیامک دریافتی از سازمان تنظیم مقرراتبا ارسال کد ملی به شماره ۳۰۰۰۱۵۰ از طریق یکی ازخطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد سرویس های ثبت شده به نام خود اقدام نمایید و از تصویر پیامک دریافتی اسکرین شات ارسال نمایید

توضیحات تکمیلی

  •  ارسال پیامک با محتوای املاک یا دوره‌های MBA،فروش ارزدیجیتال، دلار و طلا مورد تایید نمیباشد.
  • شماره همراه اعلام شده در فایل، باید به نام شخص درخواست دهنده باشد. در غیر این صورت خط فعال نخواهد شد. همچنین این شماره فقط باید همراه اول باشد
  • در صورت عدم تطابق کد پستی با آدرس اعلام شده، احراز هویت خط انجام نخواهد شد.
  • وارد نمودن آدرس سایت در فرم فقط برای افرادی که اینماد دارند الزامیست.
  • در ابتدای متن عباراتی مثل “مشتری گرامی، کابر عزیز، همکار گرامی، دانش پژوه عزیز” ذکر شود.
  • باید در انتهای متن عبارت “لغو1” درج شود
  • موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )
  • این خطوط بصورت غیر سفارشی (یعنی ارقام بصورت رندوم) ارائه می‎‌شود، لذا امکان انتخاب ارقام وجود ندارد.
  • استفاده از این خطوط برای ارسال‌های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی‌شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال‌های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره‌ها ارسال انجام نشود.
  • این خطوط فقط بصورت 10 رقمی ارائه می شود.
  • این خطوط تنها قابلیت ارسال داشته و امکان دریافت پیامک را ندارند.

دانلود:

9000

شرایط عمومی:

  • در حال حاضر خطوط 9000 بدون نیاز به سفته خدماتی می‌شوند.
  • برای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل فعالسازی می‌باشد
  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهدنامه الزامی است
  • فقط ایمیل سازمانی در فرم تعهد نامه مورد تایید است و ایمیل های عمومی مانند gmail و yahoo مورد تایید نمی‌باشد
  • اشخاص حقیقی باید دارای پروانه کسب یا اینماد معتبر باشند.

مدارک لازم:

  • مدارک هویتی شرکت (اشخاص حقوقی)
  • مدارک هویتی مدیرعامل (اشخاص حقوقی)
  • تصویر کارت ملی و شناسنامه (اشخاص حقیقی)
  • تصویر پروانه کسب یا اینماد (اشخاص حقیقی و حقوقی)
  • فرم تعهدنامه خط 9000 (اشخاص حقیقی و حقوقی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود:

021 و 026

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشد
  • خط 021 یا 026 مورد نظر به در مخابرات به صورت حقوقی ثبت شده باشد

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 50 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است).
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور 021-026 در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود:

50004

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشد

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 200 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (شرکت‌های خصوصی)
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • ليست شماره‌های مخاطبين در فايل اكسل
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

ارائه تصویر كارت ملي مديرعامل، نماينده مديرعامل يا نماينده قانوني شركت كه در تعهدنامه معرفي شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد..

در خصوص صندوق هاي قرض الحسنه، شركت هاي بورس و ….. ارائه مجوز از بانك مركزي الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

در صورتيكه ليست شماره موبايل هاي مخاطبين تغيير مي كنند بايد ليست موردنظر در ابتداي هر ماه بروزرساني شده تا برای اپراتور ارسال گردد.

در مورد درخواست رنج شماره براي سازمان ها و دانشگاه ها و ……. توضيح كامل كاربري و تفكيك شماره ها بر اساس شعبه ها و ….. الزامي مي باشد.(به عنوان مثال ٢٠ شماره براي دانشگاه يا سازمان با يك كاربري امكان پذير نيست)

مطلقا ارسال تبليغات با شماره هاي خدماتي مورد قبول نمي باشد، حتي شماره هاي بانكي

دانلود:

50002 و 50005

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشند
  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهدنامه الزامی است
  • فقط ایمیل سازمانی در فرم تعهد نامه مورد تایید است و ایمیل های عمومی مانند gmail و yahoo مورد تایید نمی‌باشد
  • درخواست هايی با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند.

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 200 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (شرکت‌های خصوصی)
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • حداقل ۲۰۰ عدد ليست شماره های مخاطبين (همراه اول) در فايل اكسل
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود:

50001 و 50009

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشند
  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهدنامه الزامی است
  • فقط ایمیل سازمانی در فرم تعهد نامه مورد تایید است و ایمیل های عمومی مانند gmail و yahoo مورد تایید نمی‌باشد
  • درخواست هايي با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتي نمی شوند.

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 200 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (شرکت‌های خصوصی)
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • حداقل ۲۰۰ عدد ليست شماره های مخاطبين (همراه اول) در فايل اكسل
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود:

3000

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشند
  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهدنامه الزامی است
  • فقط ایمیل سازمانی در فرم تعهد نامه مورد تایید است و ایمیل های عمومی مانند gmail و yahoo مورد تایید نمی‌باشد

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 200 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (شرکت‌های خصوصی)
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • حداقل ۲۰۰ عدد ليست شماره های مخاطبين (همراه اول) در فايل اكسل
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود:

2000

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشند
  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهدنامه الزامی است
  • فقط ایمیل سازمانی در فرم تعهد نامه مورد تایید است و ایمیل های عمومی مانند gmail و yahoo مورد تایید نمی‌باشد

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 200 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (شرکت‌های خصوصی)
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • حداقل ۲۰۰ عدد ليست شماره های مخاطبين (همراه اول) در فايل اكسل
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود:

1000

شرایط عمومی:

  • فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می‌باشند
  • آدرس سایت سازمانی در فرم تعهدنامه الزامی است
  • فقط ایمیل سازمانی در فرم تعهد نامه مورد تایید است و ایمیل های عمومی مانند gmail و yahoo مورد تایید نمی‌باشد

مدارک لازم:

  • سفته به مبلغ 200 میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح (شرکت‌های خصوصی)
  • مدارک هویتی شرکت
  • مدارک هویتی مدیرعامل
  • عكس از صفحه " سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور " به آدرس https://ilenc.ssaa.ir
  • حداقل ۲۰۰ عدد ليست شماره های مخاطبين (همراه اول) در فايل اكسل
  • گواهی امضا مدیر عامل (شرکت‌های خصوصی)

توضیحات تکمیلی

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …) نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ….. می باشد فروشگاه X )

هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد.

درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد.

متن تعهدنامه باید در سربرگ شرکت چاپ شود.

دانلود: