سوالات متداول

سوالاتی که اکثر کاربران از ما پرسید‌ه‌اند.

سـامانه پیامک یا پنـل اس ام اس چیست؟

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس سارآنلاین نرم افزاری است آنلاین که  که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار مشترکین قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سامانه پیامک چیست در وبلاگ را مطالعه نمایید.

آیا از برای استفاده از سامانه نیاز به سخت افزار خاصی داریم؟

خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن نیاز به نرم افزار خاصی نیست، فقط با دسترسی به اینترنت و با استفاده از یک مرورگر اینترنت (مانند گوگل کروم، فایرفاکس و…) میتوانید از آن استفاده کنید.

آیا نرم افزار سامانه قفل سخت افزاری دارد؟

خیر، هیچ قفل سخت افزاری ندارد و فقط با نام کاربری و رمز عبورتان می‌توانید وارد سامانه شوید.

آیا از طریق اینترنت با سرعت کم یا موبایل هم میتوان از این خدمات استفاده کرد؟

بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت سازگاری کامل دارند و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع سارآنلاین انجام می گیرد.

چگونه می‌توانم دمو سامـانه پیامکی سـارآنلاین را ببینم؟ آیا قبل از خرید این امکان وجود دارد؟

اگر در منوی سارآنلاین بر روی دکمه ورود کلیک نمایید به راحتی میتوانید با نام کاربری demo و رمز عبور demo وارد سامانه شوید و امکانات آن را مشاهده نمایید، البته در صورتی که ثبت نام کنید میتوانید بدون پرداخت هزینه محیط سامانه را مشاهده و در صورت تمایل هزینه آن را پرداخت نمایید.

آیا نیاز به پرداخت هزینه های سالانه است؟

خیر. جهت حمایت از کاربران سامانه هیچ هزینه ی سالانه‌ای بابت سامانه پیامک از شما گرفته نخواهد شد. البته بعضی از اپراتورها هزینه های ابونمان سالانه دریافت می‌کنند.

آیا برای ارسـال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟

خیر، هیچ محدودیتی وجود ندارد، سرویس های سارآنلاین قادرند تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.

چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟

این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.

منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی است؟

در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه سرویس را پرداخت نکرده اید، برای این کار از طریق بخش “شارژ حساب” اقدام به شارژ نمایید، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه سرویس است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد.

آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها هزینه دارد ؟

خیر، گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و برای اغلب اپراتورها فعال می باشد..

آیا شارژ پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود؟

خیر، اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما هیچ گاه سوخت نمی شود.

در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.

اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید، کافیست 3 یا 4 رقم کد پستی منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید.

در صورتی که قصد ارسـال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟

این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف همچنین ماژول ها و افزونه های پیامکی برای CMS های رایج در بخش وب سرویس و آزمایشگاه  موجود می باشد.

یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد؟

بله این امکان از طریق وب سرویس و API های سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش وب سرویس مراجعه نمایید .

آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد؟

خیر، دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.

آیا امکان ارسـال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟

بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد برای فعالسازی آن باید با بخش پشتیبانی صحبت کنید.

آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.

بله، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی + پیامک استفاده شده از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.

سامـانه پیامک سارآنلایـن چگونه کار می‌کند؟

در این سامانه شما به راحتی و در هر جای دنیا میتوانید از طریق اینترنت به سامانه پیامک سارآنلاین دسترسی داشته باشید. با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز عبوری که سارآنلاین در اختیار شما قرار میدهد در هر زمان و هر مکان میتوانید پنل پیامک خود را شارژ کرده و امکانات آن استفاده کنید.

آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد؟

پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع سارآنلاین هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

البته باید در نظر داشت اپراتور 2000، پس از رسیدن پیامک به گوشی هزینه را کسر می کند ولی تعرفه پیامک بالاتری دارد.

هیچ عجله‌ای برای خرید پنل اس ام اس نیست!

پنل پیامکی ما را 7 روز رایگان آزمایش کنید و فقط در صورت رضایت، هزینۀ آن را پرداخت کنید.

آخرین ها از وبلاگ

در وبلاگ سارآنلاین بیشتر بخوانید و بیشتر از کسب و کارتان لذت ببرید.