سوالات متداول

سوالات متداول پنل پیامک

سوالات متداول کاربران پنل پیامک سبز

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس چیست؟

سامانه پیامک یا پنل اس ام اس سارآنلاین نرم افزاری است آنلاین که  که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار مشترکین قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سامانه پیامک چیست در وبلاگ را مطالعه نمایید.

سامانه پیامک سارآنلاین چگونه کار می‌کند؟

در این سامانه شما به راحتی و در هر جای دنیا میتوانید از طریق اینترنت به سامانه پیامک سارآنلاین دسترسی داشته باشید. با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز عبوری که سارآنلاین در اختیار شما قرار میدهد در هر زمان و هر مکان میتوانید پنل پیامک خود را شارژ کرده و امکانات آن استفاده کنید.

آیا پنل پیامک سارآنلاین نیازمند به نرم افزار و یا سخت افزار خاصی است؟

خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و برای استفاده از آن نیاز به نرم افزار خاصی نیست، فقط با دسترسی به اینترنت و با استفاده از یک مرورگر اینترنت (مانند گوگل کروم، فایرفاکس و…) میتوانید از آن استفاده کنید.

آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از این خدمات استفاده کرد؟

بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت سازگاری کامل دارند و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع سارآنلاین انجام می گیرد.

آیا با اینترنت موبایل می‌توان به سامانه دسترسی داشت؟

بله. همانطور که گفته شد محدودیتی در نوع اینترنت نیست و صرفا با دسترسی به اینترنت میتوانید از سامانه استفاده کنید.

چگونه می توانم دمو سامانه پیامکی سارآنلاین را ببینم؟ آیا قبل از خرید این امکان وجود دارد؟

اگر در منوی سارآنلاین بر روی دکمه ورود کلیک نمایید به راحتی میتوانید با نام کاربری demo و رمز عبور demo وارد سامانه شوید و امکانات آن را مشاهده نمایید، البته در صورتی که ثبت نام کنید میتوانید بدون پرداخت هزینه محیط سامانه را مشاهده و در صورت تمایل هزینه آن را پرداخت نمایید.

چرا سرویس های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند؟

این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت بومی توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت ماهانه به روز میشود، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گرددد.
بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت.

البته سارآنلاین برای تسهیل کاربرانی که امکان پرداخت سالانه برایشان مقدور نیست امکان تهیه پکیج های تبلیغاتی را نموده که این دو پکیج نیاز به هزینه تمدید سالانه ندارند. برای مشاهده امکانات میتوانید به صفحه تعرفه ها مراجعه نمایید.

آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟

خیر، هیچ محدودیتی وجود ندارد، سرویس های سارآنلاین قادرند تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.

چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟

این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.

منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی است؟

در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه سرویس را پرداخت نکرده اید، برای این کار از طریق بخش “شارژ حساب” اقدام به شارژ نمایید، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه سرویس است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد.

آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها هزینه دارد ؟

خیر، گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و برای اغلب اپراتورها فعال می باشد..

آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود؟

خیر، اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید سرویس در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.

در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.

اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید، کافیست 3 یا 4 رقم کد پستی منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید.

در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟

این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف همچنین ماژول ها و افزونه های پیامکی برای CMS های رایج در بخش وب سرویس و آزمایشگاه  موجود می باشد.

یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد؟

بله این امکان از طریق وب سرویس و API های سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش وب سرویس مراجعه نمایید .

آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد؟

خیر، دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.

آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟

بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز 12 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .

آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.

بله، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی + پیامک استفاده شده از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.

آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد؟

پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع سارآنلاین هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.

البته باید در نظر داشت اپراتور 2000، پس از رسیدن پیامک به گوشی هزینه را کسر می کند ولی تعرفه پیامک بالاتری دارد.

در حال بروزرسانی هستیم!
* we never share your e-mail with third parties.